مجله ی اینترنتی سلامت

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی سلامت

در اینجا سعی می کنم انواع لوازم خانگی بررسی کنم و سایت های مفید رو معرفی کنم. راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تفاوت لب تاپ استوک و لپ تاپ کارکرده چیست؟

  1. گارانتی 24 ماهه
  2. یک پورت USB 2.0
  3. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی فول اچدی OLED
  4. باتری با ظرفیت 57 واتساعت و فناوری شارژ سریع
  5. سیستم عامل: بدون سیستمعامل
  6. شاید قیمت
  7. باتری مناسب لپتاپ دانشجویی

سی پی یو آن از اینتل i7 8650u می باشد که بسیار قوی و پرکاربرد می باشد. در کارت گرافیک نیز از تراشه 1050 دو گیگ استفاده شده است که بسیار عالی است. به شخصه خودم دارای گرافیک 1050 هستم که بسیار کار راه انداز و قوی می باشد. این لپ تاپ نیز همانند لپ تاپ بالا دارای اس اس دی 512 گیگ می باشد که بسیار سریع و عالی است. لپ تاپ ایسوس اف ایکس هم یکی از بهترین لپ تاپ استوک برای گرافیست ها می باشد، به این دلیل که دارای کارت گرافیک 4 گیگ 1050 می باشد. معمولا کارت گرافیک های 1050 تراشه های قوی را به همراه دارد. از طرفی دیگر پردازنده لپ تاپ ایسوس اف ایکس نسبت به لپ تاپ سرفیس بوک بسیار قوی تر است که از مدل intel i7 8750 h است که عملا می توانید چند تا کار را با هم دیگر انجام دهید. این لپ تاپ یکی از بهترین و نمونه ترین لپ تاپ های استوک می باشد. این گونه که دارای کارت گرافیک 1050 4 گیگ است و پردازنده آن با پردازنده لپ تاپ اف ایکس یکی است. لب تاپ استوک اما از لحاظ امکانات دیگر برابر نمی باشد. حال نوبت آن رسیده است که در مورد قیمت این نوع لپ تاپ ها صحبت کنیم. در مقاله بهترین لپ تاپ استوک برای گرافیست ها به این جمع بندی می رسیم که برای اینکه خرید لپ تاپ استوک مناسب را انجام دهید می بایست یک قیمت نسبتا بالایی را بپردازید. با مراجعه به انواع فروشگاه های استوک می توانید لپ تاپ های بالا را خرید فرمایید.

  • رم: 8 گیگابایت رم
  • طراحی بسیار جذاب و شیک
  • نمایشگر: 15 اینچ
  • ضخامت و ابعاد مناسب
  • ۱ ترابایت حافظه ذخیرهسازی
  • سیستم عامل: Windows 8 (Free)
  • نوع حافظه RAM: DDR4

لپ تاپ ها در انواع قیمت ها به بازار عرضه می گردند و کاربردهای مختلفی دارند. برخی از کاربران همواره به دنبال بهترین لپ تاپ ها هستند که می تواند لپ تاپی از نوع گیمینگ، تجاری 2 در 1 یا برندی خاص باشد. به همین دلیل هرساله همه برندها ها را بررسی می کنیم و آن ها را از نظر طراحی، پشتیبانی فنی، نوآوری و … مقایسه تحلیل می کنیم. بهترین جایگاه در برندها، برند لنوو برای دو سال پی درپی به خود اختصاص داده است و برند اچ پی در پایین ترین رتبه قرار دارد. نوت بوک دست دوم در بررسی هایی که انجام دادیم سیستم های صنعتی قدرتمندی مانند hpspectre x360، hp envy 13t 13 اینچی و کروم بوک x2 در جایگاه بالاتری قرار دارند. این شرکت در تولید محصولات خود نوآوری دارد و مدل hp specter folio نمونه ای از محصولات این برند می باشد. مدل kudos یکی از محصولات برتر می باشد که باعث شده است تا رتبه دوم خود را حفظ نماید.

  • خدمات گارانتی و تعمیرات چیپ و راه اندازی
  • طراحی نازک
  • طراحی خاص و گیمینگ
  • پردازنده قوی (Intel Core or AMD Ryzen)
  • قیمت: 31000000 تومان (اردیبهشت 1401)
  • شناخت نیازهای خود برای استفاده از لپ تاپ
  • پردازنده گرافیکی: اینتل UHD Graphics Xe
  • Asus ProArt StudioBook Pro W700G3T

در اینجا باید اضافه کنیم که لپتاپها تقریباً همیشه دارای یک درایو CD/DVD هستند، در حالی که نوتبوکها اینطور نیستند. آنها از درایوهای خارجی استفاده می کنند ، اما اگر بدانید که امروزه تعداد زیادی از کاربران از سی دی و دی وی دی استفاده نمی کنند ، مسئله بزرگی نیست. فضای ذخیره سازی در مورد لپ تاپ ها قابل تعمیم نیست. مدل های بسیار متنوعی با ظرفیت های ذخیره سازی متفاوت وجود دارد. تفاوت اصلی در نوع فضای ذخیره سازی است. ما SSD داریم که در مقایسه با HDD که مقرون به صرفه تر، اما کندتر است، بهتر و گرانتر است.امروزه لپ تاپ ها معمولاً SSD دارند اما ظرفیت زیادی ندارند.لب تاپ استوک لنوو  برخی از مدل ها ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD دارند که به سختی کافی است. با این حال، مدلهای گرانتر دارای فضای ذخیرهسازی تا ۱ ترابایت هستند. البته منظور از HDD است. مدلهای کمیابی هستند که دارای سیستم ذخیرهسازی هیبریدی هستند، به این معنی که دارای SSD و HDD هستند.

کیبورد لپ تاپ از نوع جزیره ای است و کلید های آن فاصله ی خوبی را از یکدیگر دارند که امکان فشردن اشتباه کلید ها را به حداقل می رساند. یک قسمت Numpad هم در سمت راست کیبورد در نظر گرفته شده تا آن را کامل کند. همچنین صفحه کلید این سیستم دارای نور پس زمینه نیز می باشد و می توان نور آن را در چند مرحله تنظیم کرد. تمامی کلیدها به اندازه ی کافی بزرگ می باشند و برای تایپ عالی هستند. همچنین فضای زیاد اطراف صفحه کلید نیز باعث شده تا جای کافی برای قرار گرفتن دست ها ایجاد شود و در کل یک فضای کاملاً آرگونومیک داشته باشد. 45 میلی متر است که به اندازه ی کافی برای عملکرد های چند لمسی بزرگ می باشد. همچنین یک TrackPoint هم در داخل کیبورد تعبیه شده است که تمامی عملیات مربوط به تاچ پد به جز عملیات های چند لمسی را به خوبی پشتیبانی می کند. بر اساس تست های انجام گرفته در نقاط معمول اندازه گیری در بار کامل کاری و پس از دو ساعت M6800 حداکثر به دمای 40 درجه سانتی گراد می رسد.

این سری از پردازنده گرافیک AMDعمر باتری طولانی و صفحه نمایشگر 12.5 اینچ برخوردار است. ThinkPad A از آلیاژ تیتانیوم مقاوم، سیاه و سبک ساخته شده که باعث پایین آمدن قیمت لپ تاپ لنوو و وزن آن که حدود 1.300 گرم است می شود. این لپ تاپ علی رغم بدنه نازکی که دارد اما تمام پورت ها و جک های استاندارد مورد نیاز را پشتیبانی می کند. سریThinkPad 13 با هدف بهره وری برای افراد حرفهای، دانش آموزان، دانشجویان و معلمان طراحی شده است. ThinkPad 13 دارای پردازنده Intel Core i7 و کارت گرافیک Intel و حافظه 32 گیگابایت DDR4 می باشد. وزن لپ تاپ سری ThinkPad 13 حدود 1.44 کیلوگرم و ضخامت 19.1 میلی متر است که قابلیت حمل و نقل آن را آسان می کند. طول عمر باتری این سری از لپ تاپ لنوو به 11 ساعت می رسد که ویژگی بسیار مهمی است. سریThinkPad 11e مختص دانشجویان طراحی شد.

لپ تاپ HP - EF2126WM - E یکی از محصولات نسبتاً مقرون به صرفهی کمپانی HP است که از سخت افزاری قابل قبول بهره میبرد. این لپ تاپ به پردازندهی AMD Ryzen 5 5500U با فرکانس بوست 4.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Radeon Vega 7 مجهز است و در نتیجه میتواند اکثر نیازهای روزمره و دانشجویی کاربران را به راحتی برطرف کند. لپ تاپ HP - EF2126WM - E دارای 1 ترابایت حافظه HDD و 16 گیگابایت حافظه رم است و از این رو میتواند در نرم افزارهای تدوین و ویرایش هم کارآمد باشد. از دیگر ویژگیهای این محصول خوش قیمت اچ پی میتوان به وبکم و پورت USB-C آن اشاره کرد که کارایی محصول را برای دانشآموزان و دانشجویان را بسیار بیشتر هم مینماید. سری لپ تاپهای Aspire شرکت ایسر از محصولات خوشقیمت و در عین حال توانمند این کمپانی محسوب میشوند. لپ تاپ Acer Aspire7 A715 - 75G - 52C2 دارای پردازنده Core i5-10300H اینتل است که با فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.5 گیگاهرتز بار پردازشی سیستم را به دوش میکشد.

حقیقتش اینه خود من که دارم به شما این حرفها رو می زنم و رفتم بالا منبر ، به خدا نمی تونم تشخیص بدم یه لپ تاپ دست دوم چقدر دوام میاره . پس لپ تاپ دست دوم نخرید ! در ادامه حرفای بالا باید بگم که فروشنده ای که حاضر به فروش لپ تاپ دست دوم میشه در اغلب موارد فقط داره به خودش و جیبش فکر میکنه . اگر این بد جنسی فروشنده با سادگی مشتری گره بخوره که دیگه واویلا . خیلی مواقع شاید فروشنده به خرابی باطنی لپ تاپ دست دوم واقف باشه اما با خباثت هر چه تمام تر ، عزمش رو جزم میکنه که لپ تاپ رو بفروشه . حتما واسه شما هم پیش امده که قصد فروش یکی از لوازم برقی خونتون رو داشته باشید و با هزار و یک امید و آرزو به مغازه دار سر کوچتون یا بازار میرید و میگید آقا فلان چیز کارکرده هم می خری ؟ در کمال ناباوری میگه آره ۲۰ هزار تومن ، حالا اصل قیمتش مثلا ۲۰۰ هزار تومنه .

لپ تاپ ، یکی از پر استفادە ترین ابداعهای روز برای کارهای حرفەای و سادە روزانە بە حساب می آید کە بە جرات می توان گفت ، با وجود پیشرفت برق آسای سایر رقبا ، هنوز لپ تاپ یک امر ضروری و غیر قابل انکار برای کارهای زندگی روزانە افراد جامعە است. قیمت لپ تاپ hp zbook 15 g2 کامپیوترهای شخصی دستگاه های بزرگ هستند که فضای زیادی اشغال کرده و غیر قابل حمل می باشند. لپ تاپ یک کامپیوتر شخصی با امکان حمل آسان و شارژر دهی و شارژر شدن باتری است. در این نوین دوران هر کسی می تواند یک لپ تاپ داشته باشد. لپ تاپ مهندسی با سخت افزار قدرتمند برای طراحی مهندسی و رم و هارد بالا, لپ تاپ گیمینگ برای اجرای بازی های روز و حرفه ای که نیاز به گرافیک پردازشی و پردازنده قوی دارند, لپ تاپ دانشجویی که بایستی سبک و قابل حمل باشد, لپ تاپ لمسی برای اساتید و روسای شرکت ها که بایستی از لحاظ طراحی دارای ظرافت بالا باشند, لپ تاپ تبلت شو که قابلیت تبدیل به تبلت را دارند و دنیای تبلت ها را به چالش کشیده اند. به طور کلی دیگر کسی قادر به حذف لپ تاپ در زندگی خود نیست و نخواهد بود, بر همین مبنا شرکت های سازنده لپ تاپ, مانند HP, Dell, Apple, Lenovo, Acer, Microsoft, Asus, Toshiba, Samsung, Xiaomi تمام نیاز های کاربر را در نظر گرفته و نوآورهای بسیار مبتکرانه در زمینه آن انجام می دهند. برای آشنای بیشتر با لپ تاپ مورد نیاز خود می توانید با مشاوران فروشگاه اینترنتی اقیانوس تماس حاصل فرمائید.

  • پورت HDMI
  • گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 - ۱۰۷۰
  • لپ تاپ استوک گرید B
  • طراحی ظاهری
  • ارائه بهترین قیمت روز

اما ارائه خدمات در این مرکز تنها به شهروندان تهرانی محدود نمیشود و کاربران برند لنوو در اکثر شهر های کشور عزیزمان ایران میتوانند از سرویس های ارائه شده بهرمند شوند. تمامی این واحدهای مستقر در تهران وشهرستان ها توانسته اند با در نظر گرفتن تمامی حقوق مشتری از جمله حفاظت از اطلاعات، رضایت و اعتماد تک تک مشتریان را جلب نمایند. مشتریان گرامی در صورت نیاز به خدمات فروش یا تعمیر لپ تاپ لنوو خود، بدون هیچگونه محدودیتی میتوانند به هر یک از شعب این مجموعه در تهران مراجعه کنند تا در اسرع وقت به درخواست آن ها رسیدگی شود. نمایندگی مجاز لنوو در تهران با تلاش کارکنان خود توانسته است طی این سال ها به یکی از معتبر ترین مراکز فروش و تعمیر انواع لپ تاپ های ساخته شده توسط این برند تبدیل شود. در این واحدها به تناسب فعالیتی که انجام می شود، ابزار و تجهیزات پیشرفته ای به کار برده میشود که در مسیر تطابق با استانداردهای روز جهان در حرکت اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد